pirmdiena, 2010. gada 27. decembris

Svētki nāk, svētki nāk, Ko tie svētki atnesīs? Varbūt kādu "Gotiņu"?

Priecīgus jums svētkus, mani dārgie! Lai jums viss ir un viss labi, lai gaismiņas un mantiņas mirdz, veselība kā briežiem, lai darbs patīk, nauda ripo, bērni klausa, mīļotie bučo un visu citu, ko vien sirds kāro! 

Bet tagad gan pie lietas!

Ziemassvētki ir ne tikai dāvināšanas, bet tā nu sanācis, ka arī pirkšanas un pārdošanas laiks. 

Jāsaka, es būtu vīlusies, ja mūsu čaklie "Gotiņu" ražotāji nebūtu sagatavojuši kaut ko īpašu Ziemassvētku garā, un - urāāā - viņi ir! Jo "Gotiņa" ir ieguvusi tādu kā nacionālās vērtības statusu, kā te lai iztiek bez Ziemassvētku versijas!

Sevišķi man patīk SIA „Skrīveru saldumi” ideja radīt ne tikai Ziemassvētku dizainu, bet arī garšu - sanāca tāda staipīga un ļoti salda piparkūka ietīta papīrītī ar zvaniņiem! Jāsaka, man pat tīri labi garšo - un tas ņemot vērā, ka man Gotiņas ne tā ka ļoti...

Šo papīrīti es dabūju jau
14. novembrī Viļānu tirgū,
 "Skrīveru saldumu" teltī.

Ar šo garšu sastapos vēlreiz - 21. decembrī, kad iegāju mazās elektronikas veikalā "Pus12" Madonā, ieraudzīju uz letes trauciņu ar Gotiņām, palūdzu, paņēmu, pagaršoju un konstatēju - piparkūka! Un divi jauni eksemplāri Īpašo Gotiņu kolekcijā. Lūk:

 

Un uzminiet, kas ir čempioni papīrīšu krāšņuma un dažādības ziņā? Nu protams, tas ir SIA "Saldus pārtikas kombināts"! 

Daļai papīrīšu dizains palicis tāds pats, kā pirms pāris gadiem:

   

Bet kārtējo reizi eksemplārus manā kolekcijā vairo pantiņi:

Svētki nāk, svētki nāk, 
Ko tie svētki atnesīs?
Cūkas ausi, tauku gaļu,
Baltas maizes kukulīti.

Nāca veci, nāca jauni
Ziemassvētku vakarā:
Jauni nāca padejot,
Vecie nāca desas ēst.

Kas deva galiņu, 
Tam auga cūciņas;
Kas deva siļķīti,
Tam auga kaķītis.

Nezinu, vai šāds papīrītis bija arī 2008/2009 gadā, bet manā kolekcijā tās ienāca tikai šogad:


Tādi lūk Ziemsvētku jaunumi - kopā vairāk par duci!

Un vēlreiz - priecīgus!

2 komentāri: