piektdiena, 2011. gada 17. jūnijs

Trejādi jaunumi.

Trejādi, bet savā būtībā vienādi jaunumi! Protams, protam - tās ir "Gotiņas"!

***

Laila Jakovļeva no Cēsīm atrada mani internetā.

Lūk, ko viņa raksta:

"Ar ļoti lielu interesi izskatīju Jūsu gotiņu konfekšu kolekciju - Govju ganāmpulku Jūsu blogos. Esmu sajūsmā - super! Pat nespēju iedomāties, ka ir tāda dažādība!

Patiesībā, šķirstot grāmatas uzdūros dažiem gotiņu papīrīšiem un vēlāk vēl piekrājās klāt.. daudzi ir tādi, kādi kolekcijā jau ir, bet tā kā dubults neplīst, tad ceru,ka noderēs. Ir arī tādi,ko neredzēju kolekcijā.
Labprāt Jums nosūtītu sakrātos papīrīšus un dažus iepakojumu papīrīšus !

Pati arī esmu no vācējiem, krājējiem, tādēļ labi Jūs saprotu! Kolekcionēju maizes etiķetes un visu, visu kas ar maizīti saistīts /dzejoļi, receptes, ticējumi.../ nu etiķešu kolekcija nav jau tik milzīga kā Zālīša kungam, bet ap 3000 būs.."

Sestdien, 11.jūnijā, Lailas vēstule bija klāt, taču es to dabūju vien pirmdien, jo sestdien man bija jābrauc ar riteni no Nagļiem uz Viļāniem lieliskā latgaliešu kompānijā!

Breineigū latgalīšu breineiguo kompaneja! ;)


Kā jau solījusi, Laila atsūtīja man gan gotiņu etiķetes, gan iepakojumu. Lielais vairums no atsūtītā jau bija manā kolekcijā, tomēr divas Saldus Ziemsvētku "Gotiņas" bija ar savādākiem pantiem, viens pavisam neredzēts, un trīs jaunas ārzemju (baltkrievu) "Gotiņas".

Lūk, 1. septembrim veltīta "Gotiņa", kādu es manīju arī Ļeva kolekcijā:


***

Otrs jaunums nāk taisnā ceļā no "Gotiņu" ražotnes Saldū. Agnese Patrašanu, kā jau bija solījusi, atsūtīja man "Saldus pārtikas kombināta" jaunumu - četras bezglutēna "Gotiņu" etiķetes (Viena no tām man jau bija, tiesa, drusku speķaina.). 



***

Un trešais jaunums - negaidītais! Ja par iepriekšējiem diviem papildinājumiem biju informēta un tos jau gaidīju, tad to, ka veikalā "Papīrs"(Vai kā nu tas tagad saucas...) sastaptā Ināra Ketlere mani ieraugot sāks priecīgi rakņāties pa somiņu un izcels no tās Bērnu un jauniešu centra "Bolderāja" etiķetes, to gan nevarēju paredzēt! Prieks, kur tu rodies!


***

Un kā allaž un vienmēr - paldies Lailai, Agnesei un Inārai un visiem pārējiem, kas kuplina manu govju ganāmpulku! Lai jums priecīgi Līgo svētki!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru