svētdiena, 2012. gada 16. decembris

Latgales kolekcionāri un kas man no tā tika

Latgales Reģionālās televīzijas veidotajā sižetā par Latgales kolekcionāriem no sešpadsmitās līdz divdesmit otrajai minūtei tiek stāstīts par Valentīnu Petrovsku, kolekcionāri no Pašulienes Daugavpils pusē. Valentīna piemin gotiņas, kas ir viņas konfekšu papīriņu kolekcijā:


Uzrakstīju Valentīnai vēstuli draugiem.lv. Pēc kāda laika sarunājām, ka Valentīna atsūtīs man dažas etiķetes, kā arī Z/s 'Dimdiņi' gotiņu kastīti. Izrādījās, ka Valentīnas māsai Marijai Rimicānei mājās ir divas Agrofirmas 'Krasnij oktjabrj' gotiņu kastītes. Sarunājām, ka 8.decembrī Marija piebrauks pie manas mājas, un tur viņa man nodos sūtījumu no Valentīnas, kā arī minētās kastītes. Es no savas puses apmaiņai iedevu aploksni ar šokolādes papīriņiem.

Interesanti, ka uz manas gotiņu klades vāka bija uzlīmēta Agrofirmas 'Krasnij oktjabrj' kastīte gandrīz identiska tai, ko man atveda Marija! Tagad šī klade vairs neeksistē, jo es to 'izformēju'. Uz kastītēm bija uzspiesti zīmodziņi ar derīguma termiņu - 16.04.89 oranžajai un 25.07.88 zaļajai.

Manas 'Gotiņu' klades vāks
Agrofirmas 'Krasnij oktjabrj' kastītes no Marijas Rimicānes

Savukārt Z/s 'Dimdiņi' kastīte, ko man atsūtīja Valentīna, ir no 2003.gada:

Z/s 'Dimdiņi' gotiņu kastīte no Valentīnas Petrovskas

Visinteresantākā etiķete no tām, ko man atsūtīja Valentīna, bija Lizuma cietes rūpnīcas 'Gotiņa'. Es tādu jau biju redzējusi Silvijas Keivas kolekcijā, tomēr Silvijas papīriņam ir nogrieztas malas, tāpēc nebija zināms ražotājs. Nu tas ir noskaidrots!

Mana un Silvijas gotiņa:

 

Paldies Valentīnai un Marijai! Ceru, ka man izdosies iemainīt vēl citas gotiņas etiķetes no Valentīnas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru